9 Dzień – poniedziałek

930-1

 9 Dzień

Pobierz 9 Dzień w wersji PDF

Myśl dnia: Nie ważne z ilu godzin składa się twój dzień. Ważne, na co te godziny przeznaczysz. Autor nieznany

 

Co  ten cytat oznacza  dla Ciebie?
Jak możesz zastosować go w swoim życiu?

 

TEMAT DNIA

 

Samoświadomość

 

Każde stwierdzenie zamień na pytanie i skieruj je do siebie!

  • Uświadamiam sobie aktualny sposób istnienia i odczuwania.
  • Daję sobie swobodę wyboru w zakresie nowych sposobów odczuwania, myślenia i działania.
  • Mam świadomość, że stanowię harmonijną całość ciała, umysłu i duszy.
  • Biorę odpowiedzialność za to, jaka jestem, a nie poprzestaję na stwierdzeniu: „ taka już jestem i nic na to nie mogę poradzić”.
  • Staram się być „tu i teraz”, a nie tracę czasu na życie przeszłością lub na zbytnie rozważanie o przyszłości.
  • Domykam wszystkie rozpoczęte sprawy.
  • Porzucam tendencję do narzekania, obwiniania i prowokowania poczucia winy po to, aby uzyskać współczucie od otoczenia.
  • Staję się wrażliwa na swoje otoczenie i umiem się chronić przed destrukcyjnymi i zagrażającymi sytuacjami.

 

ZALECENIA

 

a) Zacznij od 10 minutowej ciszy – usłysz siebie.
Niech twój umysł skupi się na rzeczach pozytywnych, np. na tym, że świeci słońce. A może wybierzesz modlitwę lub medytację.
Powtarzaj  te chwile ciszy codziennie lub co drugi dzień – wybór należy do ciebie. Dzięki temu zbierzesz siły, by stawić czoło wyzwaniom nowego dnia.

b) A gdybyś przestała dostrzegać dramaty i zaczęła wierzyć w bieg życia i dobro? A gdybyś zaczęła spodziewać się w każdej sytuacji czegoś najlepszego? Czyż możliwe jest, byś zaczęła pisać nowe rozdziały w swoim życiu o szczęśliwych zakończeniach? Przerwij swoją niewiarę w siebie. Zrób skok w wiarę swoich możliwości. Zacznij od dziś!

c) Przypomnij sobie cele na ten tydzień, na ten miesiąc. Może pojawiły się nowe? Uzupełnij swój spis.

d) Cały czas ćwicz pozytywne rozmowy z samą sobą.

e) Wykonuj codzienne ćwiczenia. Ćwicz mięśnie brzucha, spędzaj czas na wybranej dziedzinie działalności.

f) Znajdź dobry sklep rybny. Zjedz w tym tygodniu rybę przynajmniej raz.
Wprowadź jeszcze jeden posiłek – teraz będziesz jadać  pięć mniejszych posiłków dziennie zamiast 2 – 3 bardziej obfitych.

 

 

Self – Coaching

1.Co mogę ZACZĄĆ robić?

2.Co mogę PRZESTAĆ robić?

3.Czego mogę WIĘCEJ robić?

4.Czego mogę MNIEJ robić?

5.Co mogę INACZEJ robić?

 

ĆWICZENIA – INSPIRACJA

Zumba

 

AFIRMACJA. Samoświadomość daje mi poczucie sprawczości.

 

 

MOTYWACJA – INSPIRACJA

 Zaufaj intuicji

 

Do jutra
Ciepło pozdrawiam
Krzysztof Jankowski

P.S.PRZECZYTAĆ WARTO
„Drogi do odprężenia”

Zarabiaj-realne-pieniądze2